Casa Judeţeană de Pensii Cluj (CJP Cluj) – ce trebuie să ştii
Casa de Pensii Cluj îşi are sediul în oraşul Cluj-Napoca, pe strada Coşbuc, numărul 2. De CJP Cluj mai depind şi casele locale de pensii din Turda (Str. Republicii, numărul 15) şi Dej (Strada 1 Mai, numărul 25).
În cadrul CJP Cluj funcţionează mai multe servicii:
– Comunicare, PR şi Resurse Umane;
– Financiar;
– Serviciu de evidenţă a contribuabililor;
– Serviciul de stabiliri prestaţii;
– Serviciul de plăţi prestaţii;
– Biroul de pensii internaţionale.
Tot de Casa de pensii depind şi serviciile de expertiză medicală şi de recuperare a capacităţii de muncă din judeţ, după cum urmează:
– în Cluj-Napoca, pe strada Moţilor, numărul 21, etajul V, camerele 124, 125, 126 şi 129;
– în Turda, pe strada Andrei Mureşanu, nr. 16 – nr. 18, la etajul I, camerele 21 şi 22;
– în Dej, pe stada 1 mai, nr. 14 – nr. 16, etajul 1, cam. 54.
Programul cu publicul pentru cei care doresc diferite informaţii sau doresc să primească ori să depună acte de pensie este decalat pe categorii în cadrul tuturor celor trei instituţii (Cluj-Napoca, Turda şi Dej), iar cel mai practic lucru pe care puteţi să îl faceţi este să consultaţi website-ul Case Judeţene de Pensii Cluj pentru a afla când are program departamentul care vă interesează.
De asemenea, pe site-ul instituţiei găsiţi şi toate formularele şi anexele de care aveţi nevoie. Odată ce ştiţi ce aveţi de făcut, cel mai bun lucru este să descărcaţi documentele, să le printaţi şi să le completaţi de acasă, pentru a eficientiza procesul. De asemenea, dacă aveţi nelămuriri, puteţi imprima un exemplar în plus, pe care să îl completaţi la faţa locului. Dacă nu aveţi posibilitatea de a imprima formularele şi anexele necesare, există şi opţiunea de a le cere la sediul Casei de Pensii Cluj – cu toate acestea, sfatul nostru este să vă informaţi de acasă cât mai mult posibil, pentru a economisi timp.